ソーシャルメディア特集 | Reuters
エディション:
日本

ソーシャルメディア特集

  • susan g komen,
    colbert super pac,
    kristen bell,
    amzn,
    facebook ipo,
    groundhog day,
    paula abdu howcompare.com
  • This is a very big and historical day on Wall Street. You have the estimated $75B Facebook IPO, the Philly Fed speaks at 8:30, a lot of corporate earnings being released. Maybe it'll be a 300+ pt climb on the Dow, today. But Facebook aint worth $75B. I just don't think FB has an economic moat.
  • This is a very big and historical day on Wall Street. You have the estimated $75B Facebook IPO, the Philly Fed speaks at 8:30, a lot of corporate earnings being released. Maybe it'll be a 300+ pt climb on the Dow, today. But Facebook aint worth $75B. I just don't think FB has an economic moat.
  • The newsroom is already buzzing this morning, here are a few things we have in store for you today:

    EARNINGS CENTRAL:
    >Earnings to watch before the bell: Fiat/Chrysler, Volkswagen
    >Earnings to watch after the bell: Qualcomm
    >First on CNBC with VW North America CEO
    >QUALCOMM earnings w/John Fortt

    KEY GUESTS
    > Gov Rick Scott, R-FL (8:00a)
    > Reince Priebus, RNC Chairman (11:45a)
    > Tim Draper, Draper Fisher Jurvetson (1:20p)
    > Robert Greifeld, Nasdaq-OMX Stock Market, CEO (3:15p)

    THE FACEBOOK IPO
    > Facebook to file S1 this morning (We'll have complete coverage throughout the day)

    HOUSING & THE ECONOMY w/Diana Olick (11a ET)

    SUPER ADVERTISING RETURNS w/Julia Boorstin

    THE ANTI-BANK BANK w/Jane Wells

    HIGH STAKES
    >Other Careers of traders w/Sharon Epperson

    MAD MONEY
    > Show Off Stocks

    TONIGHT:
    > New Episode of American Greed

    -> Capitalize On It.
  • Have to wonder will you have to sit through a series fo commercials before you are directed to the main page?

    These "investors" are going to want a return Zuckerburg will be out as the pay me crowd trakes over...
    Will Facebook deliver an IPO surprise?
  • This is a very big and historic day on Wall Street. You have the estimated $75B Facebook IPO, the Philly Fed speaks at 8:30, a lot of corporate earnings being released. Maybe it'll be a 300+ pt climb on the Dow, today. But Facebook aint worth $75B. I just don't think FB has an economic moat.
  • Сегодня Facebook пойдёт на 3 буквы - IPO
  • BREAKING NEWS: Facebook IPO blah, blah, blah, blah! Romney wins Florida blah, blah, blah blah.
  • Today is expected to be grandeur, its Facebooks Pay day once they deliver the IPO ...history will be made in our lifetime:-) Facebook started almost 8 years ago in a dorm....because of an executed idea, vision, commitment & determination..Success!!! Congratulations!!!!
  • FACEBOOK.................2
    Will investors 'Like' Facebook after IPO?
  • Chinese internet stocks have
    rallied in recent days on news that Facebook will file for an IPO as early as Wednesday.
    Facebook isn't available in China, the world's biggest internet market, because of strict censorship laws, and according to one analyst, that makes Chinese internet stocks that offer similar services more attractive.
    "The Chinese internet story
    is still quite strong. It's a very strong secular growth story, I think that although there are 500 million internet users in China, we think that will double to over a billion users in the next five or six years," Paul Wuh of Samsung Securities told CNBC. Wuh said there are a number of ways to play the internet story in China. He is positive about several areas within the space including online games and online advertising.

    m.cnbc.com
    News Headlines
  • What's bigger news? Romney winning Florida or Facebook IPO ? Or our office having many real estate settlements yesterday and I am sure a lot of other settlements happened yesterday as well. January I believe was a good month to start off Jan 2012 for Philly real estate.
  • In the US, facebook is coming up with an IPO n here, the govt. is hell bent to regulate n restrict its usage......
  • Facebook IPO expected to come with a twist dlvr.it
  • Are there any of my friends here on Facebook interested in the Facebook stock market initial public offering, IPO, that will be marketed this Wednesday. I posted a similar question several weeks ago when this was rumored and nobody commented. It is being handled by Morgan Stanley. I would estimate that it's not going to do very well. There have been all kinds of rumors about it in the market. I haven't heard anything about it on Facebook where I thought it matters. Too me, if nobody on Facebook cares about this, it doesn't matter what the market says about this. That is only if the Facebook share price holds its value and that will be apparent well into Wednesday. I said that my thought is that it won't do very well.
  • Guardiantech: Boot up: Facebook IPO nears, Zuckerberg's momentous IM, and more bit.ly
  • With all the hype and hoopla surrounding the announcement that Facebook will file for an initial $5 billion IPO (Initial Public Offering) with the Securities and Exchange Commission, how long will it be before Facebook becomes the next Myspace? As we can all remember when Myspace was the talk of the town and was acquired by News Corp for $580 Million to then be sold for $35 million to Specific Media and Justin Timberlake. After an IPO is filed, it will usually be around 3 - 4 months before stocks are available to the public. However, as with any IPO, it is always risky, especially for the individual investor because you never know what a company's future will hold during the beginning stages of a new transitional growth period. So will you be among the first to take on the risk and invest in Facebook by owning some shares? Personally for me, I'm a risk taker and investor, so I will buy shares when they become available to the public.
  • Facebook IPO expected to surprise bit.ly facebook ipo !
  • Any one interested in Facebook's expected IPO today?
    <-- VIDEO | TechBytes (02.01.12)
  • Boot up: Facebook IPO nears, Zuckerberg's momentous IM, and more goo.gl
  • IPO of Facebook today......who's buying? Wonder what the price will be!??
  • So Facebook is actually set to file for an IPO today. May be a good opportunity for the rainy day fund. Looking into it it would appear Zack would like to manuever the IPO in such a way that everyone can get in on the basement price. That's an interesting anti-establishment move, will it work? I hope so! I also found out that there the US is the only nation without laws that make IPO's equally available to everyone. I don't think I like that.
  • The pitfalls of the Facebook IPO – Los Angeles Times goo.gl #technews #classifieds #journal #menlo
  • I wonder what the Facebook IPO, will Mean for Us?
  • Lots of talk that Facebook IPO could finally happen today. Why float? What's in it for Fbook? Speaking to @BBCRoryCJ at 1140 on #BBCNews
  • New blog post : Report: Facebook to Unveil Prospectus for $5B IPO Wednesday Morning - Fox News
    Report: Facebook to Unveil Prospectus for $5B IPO Wednesday Morning – Fox News | Mesa Az News, Weath
  • @SydneyMukwacha: Facebook INC to file for $5Billion IPO,the greatest ever to come from Sillicon Valley#Vision#Impact
  • Salam....Pernah dengar beli saham Pre IPO untung lebih kurang 120% setahun? Dividen setiap bulan antara 10%-20%...dah 2 tahun saham dijual diserata dunia...tinggal lagi 3 tahunnak tutup.....alhamdulillah income saya dah rm10k++ sebulan...beli saham je, dapat dividen setiap bulan...PM/call saya 0199898636....saya sedia membantu insyaallah!


    The Reality Behind VGMC

    Di sini saya perturunkan lagi beberapa maklumat tentang VGMC. Kami memohon agar anda semua dapat meluangkan masa sekitar untuk membaca dan menghayatinya dalam keadaan berlapang dada dan berfikiran terbuka. Kenyatan tuan mengatakan yg penulis komen drp ahli vgmc mcm kena sakit jiwa dgn penuh cacian dan makian macam orang meroyan lepas beranak yg mana tuan tak boleh nak siarkannya di blog ini. Ia salah tuan juga kerana menyiarkan komen orang ramai yg mengutuk habis2an dgn kata2 penuh kejian, kesat dan hinaan kpd ahli2 vgmc. Jadi mereka pun terbawa2 bahasa kurang ajar yg diguna pakai oleh pengondem/juru komen yg lain tu. Kalau nak tegur pun biarlah dgn bahasa yg sopan dan berhemah. Biasalah, bila sarang tebuan dijolok, maka tebuan pun apa lagi, mengaumlah dia. Ok….mula drp sekarang saya sarankan agar kita semua bila membuat komen di blog ini samada positif atau negatif tentang vgmc dan lain2nya biarlah berhemah, bersopan seperti orang yg berilmu, berakal dan beriman. Janji semuaaaaaaa….!!!

    Mari kita bicarakan dulu tentang vgmc.

    Kpd VGMC sendiri, ia telah melaksanakan semua kehendak2 kepercayaan yg ingin diraih drp setiap pembaca di seluruh dunia melalui artikal dan info2 didalam websitenya. Penjelasan mengenai siapa kami, visi kami, operasional, tujuan dan lain2 lagi telah diperjelaskan dgn sebaik2nya. Disamping itu berbagai2 info dan maklumat terbaru dan terkini dari masa kesemasa tidak putus2 dikirimkan melalui saluran laman webnya pada tajuk “Berita dan Media” yg mana kita boleh klik dan baca pada setiap pautan yg terdapat di bawahnya. Ini semua adalah usaha VGMC utk menyampaikan maklumat2 kpd pembaca semua dalam pelbagai versi bahasa di dunia untuk mudah difahami semua agar dgn itu kepercaaan pembaca kpd VGMC dapat dipertingkatkan semaksima mungkin dalam usaha menarik pembaca untuk membeli share yg di tawarkan bagi mejayakan harapan visi dan misi mereka (VGMC).

    Namun bagi VGMC setelah semua perkara yg diperjelaskan masih tidak bisa menghambat lari segala ketidakpercayaan drp kotak minda pembaca kpd apa yg cuba mereka jelaskan dan sekali gus tidak berjaya menarik mereka menjadi sebagai pelabur dan rakan kongsi perusahaan, maka dgn itu VGMC tidak dapat berbuat apa2.

    Mari kita membicarakan tentang ahli2 vgmc pula;

    Di pihak kami sendiri sebagai ahli yg pada mulanya hanyalah sebagai pembaca dan seterusnya menjadi sebahagian drp VGMC setelah melanggani saham2 yg ditawarkan hasil drp sebuah kepercayaan yg berjaya menembusi otak benak kami semua drp apa yg telah diperjelaskan melalui webnya. Maka dgn itu seandainya VGMC masih bisa dan masih mempunyai ruang2 halus utk mengaburi mata kami tanpa disedari dgn memperdayakan kami melalui maklumat2 tidak tepat serta berbagai janji2 manisnya, maka kami juga tidak dapat berbuat apa2. Masing2 pihak telah melakukan kerja2 yg sepatutnya dilakukan oleh masing2 iaitu dipihak VGMC telah menyalurkan dan memperjelaskan hampir kesemua maklumat2 yg dikehendaki oleh pembaca dalam usaha menarik suatu kepercayaan yg bisa diyakini 95% jika tidak pun 100%.

    Oleh yg demikian , sebagai pembaca kami telah menjalankan tugas kami iaitu membaca, meneliti, memahami, membuat sedikit sebanyak penyellidikan dan akhirnya telah menaruh kepercayaan dan meyakini apa yg telah cuba disampaikan oleh VGMC itu adalah diharapkan sesuatu yg benar. Lebih2 lagi pengakuan VGMC bahawa ia menyalurkan semua modal kami ke perusahaan HALAL iaitu perlombongan emas yang terdapat di benua Afrika dan Amerika Selatan melalui join venture dgn beberapa syarikat perlombongan yg telah dikenal pasti mendatangkan keuntungan yg memberangsangkan, menguatkan lagi semangat kami untuk bersamanya. (Sila semak kembali maklumat tentang pelaburan perusahaan perlombongan emas di Afrika dan Amerika Selatan pada menu operasional di pautan Amerika Selatan dan Afrika) dan bukannya melabur di tempat2 haram seperti tempat perjudian,ternakan babi, kilang arak dll syarikat perniagaan/perusahaan yg ternyata haram . Keyakinan ini bertambah kuat bila VGMC mengeluarkan berbagai maklumat dan info tentang perjalanan syarikatnya tidak seperti skim cepat kaya yg lain2 sebelum ini sepeti Swiscash, Ebyfund dll nya dimana website mereka dalam keadaan biasa2 sahaja, mudah serta simple dan tiada apa2 maklumat terperinci mengenai perjalanan syt mereka itu bahkan tiada perjumpaan diantara pelabur dgn pihak pengurusan yg pernah mereka lakukan. Ternyata mereka cuba menyembunyikan diri. Perkara tersebut tidak berlaku kpd VGMC yg mana ada sahaja GALA DINNER dan perjumpaan yg dianjurkan oleh pihak pengurusan setiap bulan dari sebuah negara ke sebuah negara seperti di Malaysia, Indonesia, London, Turkey, Singapura dll. Malahan pejabat barunya juga ada dibuka di Dubai yg mana dgn terbukanya pejabat di Dubai memberikan gambaran betapa bersungguh2nya VGMC dalam perniagaannya. Beberapa leader drp seluruh dunia yg terpilih telah pun menghadiri diupacara pembukaan pejabat tersebut. Pada laman webnya juga terdapat ciri ciri keselamatan agar tidak mudah dicerobohi HACKERS.

    Bermula operasi tawaran share VGMC pada Januari 2010 sehingga ke hari ini Disember 2011 iaitu mendekati masa 2 tahun, didapati VGMC masih belum mengingkari janji2nya didalam memberikan apa2 yg yg dijanjikan iaitu dividen bulanan dan hasil trading harian kpd pemegang2 sahamnya. Semoga ianya akan berlanjutan sehingga ketarih tamat pada 31 Disember 2014 yg mana pada 2015 saham saham yg ada sekarang ini akan dijual secara terbuka. Sekarang ini terdapat pula banyak lain2 syarikat (SCAM) yg mengkloni gaya persembahan VGMC 100% yg cuba mengambil kesempatan. (Sila klik dan baca pada pautan “Peringatan Bahaya Penipuan” pada tajuk “Berita dan Media”).

    Dgn rasa rendah hati dan rendah diri, dimaklumkan kebanyakan pemegang2 saham PRE-IPO VGMC telah mendapatkan modal pokok mereka setelah melibatkan diri antara 4 hingga 8 bulan bersama VGMC bergantung atas jumlah lot yg masing2 langgani yg mana ada diantara mereka meraih antara RM5000 hingga RM50,00 sebulan bahkan kpd yg berkemampuan mereka melabur dalam jumlah yg besar dan menerima pulangan bulanan yg besar. Jumlah dividen yg diterima ialah sebanyak nilaian berat 0.1 ozs emas bagi setiap 1 lot. Jadi pendapatan juga berubah2 mengikut harga emas semasa dipasaran. Manakala yg terendah sekali RM500 sebulan.

    Hampir kesemua mereka telah mengguanakan sebaik2 mungkin keuntungan dividen bulanan yg diraih seperti menjelaskan hutang2 loan bank, membeli hartanah berupa tanah2 lot atau pun rumah, membeli emas fizikal dan sebagainya sebagai asset berguna dihari2 mendatang setelah mereka menyedari yg simpanan melalui wang simpanan tidak dapat mengekalkan nilainya pd masa2 hadapan. Tidak seperti emas dan hartanah yg mana ianya tidak susut nilai bahkan semakin bertambah dari tahun ketahun. Kesedaran ini timbul hasil drp pendedahan demi pendedahan yg mereka dapati tentang kebaikan antara simpanan wang ringgit dgn simpanan emas setelah masing2 menceburi di bidang pelaburan emas selepas beberapa bulan.

    Untuk pengetahuan semua pembaca, VGMC tidak menjalankan sistem pembahagian bonus bertingkat2 sepertimana lain2 MLM. Ia hanya memberikan komisen 10% drp amaun setiap lot pelaburan kepada sesiapa yg berjaya membawa masuk ahli baru dan ia diberikan hanya sekali sahaja dan bukannya setiap bulan. Begitu juga dgn sistem bonus pairingnya yg menjanjikan komisen hanya sekali sahaja kpd sesiapa yg berjaya membawa masuk ahli2 baru dalam bulan yg sama. Jika berlaku kemasukan ahli pairing dibulan yg berlainan maka ianya tidak termasuk didalam perjanjian tersebut. Tiada pembahagian bonus utk lain lain level samada di tingkat atas mahupun di tingkat bawah untuk mana2 ahli.

    Ada juga diantara mereka yg telah menambahkan jumlah lot2 pelaburan sebhgn drp hasil keuntungan yg diperolehi. Ini adalah suatu tindakan yg bijak drp mereka iaitu menggunakan wang keuntungan selepas modal pokok diperolehi balek untuk mengelakkan drp kerugian sebenar jika berlaku apa-apa yg tidak diingini kepada VGMC samada atas tindakan pihak berwajib mahu pun di pihak VGMC sendiiri. Dgn itu kerugian yg berlaku selepas itu tidak sangat dirasai dan tidak begitu terkilan setelah berbulan2 meraih keuntungan lumayan sebelumnya.

    Justru itu sekiranya sebelum ini berkali2 pihak luar telah memberi amaran kpd ahli2 VGMC agar berhati2 dan agar segera menarik balek modal kerana berpenganggapan yg ia adalah SCAM atau bakal diambil tindakan oleh pihak berwajib, maka sekarang ini kami sebagai ahli2 VGMC yg telah lama menjadi ahli, yg telah balek modal dan yg telah berjaya menambahkan aset2 kami drp hasil dividen VGMC, ingin menasihati kpd orang2 di luar sana agar kpd sesiapa sahaja yg berminat utk melanggani share VGMC selepas drp tarikh ini agar menangguhkan atau membatalkan niat mereka setelah kami mendengar banyak pihak memberi amaran bahawa VGMC adalah SCAM dan kalau tidak SCAM pun bakal menghadapi sekatan drp pihak berwajib kerana syarikat tersebut tidak berdaftar di negara ini. Ini adalah bagi mengelakkan anda tidak sempat untuk mendapatkan balek modal anda semula jika apa2 berlaku kpd VGMC. Biarlah kami dgn keyakinan dan pendirian kami itu bahwa yg VGMC ini bukanlah SCAM. Ini berdasarkan penjelasan dan maklumat yg diberi serta janji2 yg masih tertunai. Sekiranya apa yg kami yakini itu 100% menjadi kenyataan, kami ucapakan syukur Alhamdulillah dan sebagai ahli lama, sekiranya sebaliknya pula berlaku, maka kami juga mengucapkan Alhamdulillah kerana perkara yg tidak diingini terjadi setelah kami mendapatkan balek modal serta meraih keuntungannya. Semoga Allah mengampuni kami jika sekiranya apa yg kami bersangka baik kpd VGMC setelah VGMC berjaya meyakinan kami selama ini tiba2 sebaliknya pula yg terjadi.

    Kepada pihak berwajib jika ada sesiapa diantara Dato’/Datin, tuan/puan, encik/che yg membaca komen saya ini, di sini saya ingin menyarankan dan merayu agar dgn penuh budi bicara, janganlah diambil apa apa tindakan seperti menyekat laman blog syarikat atau menyekat akaun bank pelabur yg menyalurkan dana keuntungan tersebut setelah kami meyakini bahawa VGMC bukanlah SCAM sebagaimana yg ditohmahkan. Ini berdasarkan drp banyak bukti bukti yg didapati drp sumber2 yg boleh dipercayai Kerana hasil drp dividen yg diraih itu telah memberikan kebaikan kepada ramai pihak. Pihak bank telah menerima kembali wang pinjaman drp peminjam2 yg telah membayar balik pinjaman hasil drp dividen. Pihak syarikat2 hartanah juga telah berjaya mendapat tempiasnya bila mana pelabur2 tadi berjaya membeli tanah2 lot mahu pun rumah jualan mereka. Kepada bapa2 yg mempunyai anak2 yg telah menggunakan wang PPTN semasa belajar juga dgn ini memudahkan mereka utk melunaskan hutang2 tersebut. Kedai2 emas juga dikunjungi pelabur2 tadi untuk melabur dalam pelaburan emas selepas mendapatkan dividen mereka. Kedai2/syarikat2 barangan elektrik dan pacuan empat roda dll syarikat juga tidak ketinggalan mendapat habuan bila kuasa membeli drp orang ramai bertambah. Program VGMC ini hanya berjalan utk tempuh 3 tahun sahaja lagi iaitu bermula pada Jan. 2010 hinggalah ke 2015 sebelum ianya menamatkan kemasukan dan pembelian share drp ahli2 baru pada atau sebelum 31 Disember 2014 sebelum share tersebut dijual kepada publik pada 2015. Walau bagaimana pun kami tidak menafikan akan riisiko2 yg bakal dihadapi sama seperti risiko yg telah dan bakal dihadapi juga oleh2 mana2 syarikat pelaburan sah yang lain2nya.

    Sebelum menutup komentar dan artikal panjang lebar drp saya ini, sila anda semua klik buka dan baca setiap url2 website yg saya sertakan di bawah ini untuk anda mempertimbangkan dan menilai sendiri sejauh mana kebenaran di pihak VGMC. Semoga selepas ini tiada lagi komentar negatif keterlaluan serta sumpah seranah dan maki hamun kpd kami ahli2 VGMC. Kami bertawakal kpd Allah dan serahkan segala2nya kpd NYa setelah kami meyakini apa yg dikatakan VGMC itu adalah benar.

    Tujuan Dan Visi Kami VGMC//www.vgmc.com/about_what_we_aim.asp

    Tata Laksana (Pelaksanaan)//www.vgmc.com/about_corporate_governance_audit.asp

    Nilai Koperat//www.vgmc.com/about_corporate_value.asp?lang=ID

    Faktor Risiko//www.vgmc.com/our_investors_risk_factors.aspPertanyaan2 Umun//www.vgmc.com/faq.asp

    VIsi dan Misi VGMC//press.vgmc.com/press-release/ID/2011/09/01/Visi-VGMC/

    Berita2 Media dan Siaran press drp VGMC//www.vgmc.com/about_news_press.asp?lang=ID

    Adakah VGMC Syarikat Berdaftar?

    Jawapannya adalah YA. Ia didaftarkan di Panama iaitu negara syurga mereka yang ingin melarikan diri daripada cukai. Daripada komen dan link yang diberikan, anda boleh rujuk di Sini.

    www.panama-offshore-services.com

    Ia disahkan oleh syarikat lawyer ini:

    www.justanswer.com

    Maklumat2 drp Offshore Panama yg juga anda boleh baca sebagai maklumat;

    www.panama-offshore-services.com

    Info terbaru yg diterima drp pihak vgmc utk makluman semua ahli2nya. Sila dptkan makluman tersebut dilink dibawah ini;

    press.vgmc.com–-2012/

    Dapatkan juga info2 tentang vgmc di laman facebook berikut ini;

    introvgmc.cariemas.com

    Di sini saya juga ingin perturunkan kata2 seorang ahli (mungkin leader kot) tentang vgmc yg saya ambil drp laman facebook group vgmc Malaysia utk dikongsi bersama sekadar renungan utk difikirkan bersama.

    …………………………….

    For the record, VGMC bukan company MLM.

    Saya antara org yg pernah mengadakan pertemuan dgn top Management VGMC. Byk juga la soalan tanya smp english saya dah mcm org Jerman cakap Perak… Apa yg saya nmpak, company ni sasaran tulennya adalah IPO. Mereka mahu listkan VGMC di dlm bursa2 saham yg terkemuka dgn modal yg cukup besar. Bila berlakunya proses IPO nnti, kelebihan pada kita pemegang CPS adalah kita diberi hak utk membeli saham IPO itu dgn harga diskaun dan pembida luar juga akan mencari pemegang2 saham CPS ini utk mendapatkan saham2 IPO ini. Dianggarkan harga tawaran adalah USD30 per unit.. So bygkan jika anda ada 10,000 unit? Anda mempunyai saham bernilai USD300,000@RM930,000!..

    So bagi saya berkemungkinan suatu hari nanti, utk maintainkan pemegangan saham perlu ada 10,000 unit. Dan just before IPO, kemasukan shareholder baru akan dihentikan. So ini merupakan satu pelaburan mid-term yg terbaik. Antara perkara yg dihighlightkan oleh management, kesilapan shareholder adalah menganggap VGMC ini satu perniagaan MLM yg datang dan pergi.. Walhal mereka adalah satu financial corporation yg mempunyai pelan tindakan kewangan dan model pelaburan yg tersendiri.

    Namun for me, to play safe, invest amaun yang kita boleh risikokan.. Jgn risikokan amaun yg kita x mampu.. Jgn smp nk bunuh diri plak bila tetiba duit tu hilang… Be a smart businessman.. Not a semak busy-man… Hehehemas jongkong December 8, 2011 at 10:24 am

    ………………………………………………..

    Terpulang kpd anda untuk menilai dan memikirkannya samada kearah positif ataupun negatif.

    Dapatkan juga maklumat dan gambar2 VGMC Dubai Emeriah Arab dgn taipkan “VGMC Dubai” di browser anda dan klik cari. Cari melalui laman google.

    Sila baca juga pada mana2 cabang website yg terdapat pd pautan artikal2 yg terdapat didalam setiap website di atas untuk mendapatkan lain2 info. Seleps membaca artikal saya ini terpulanglah kpd anda semua utk terus berburuk sangka yg berterusan dan berpanjangan terhadap vgmc. Cuma nasihat saya sekali lagi, kpd yg belum join, hindarkan diri anda. Dengarlah nasihat drp pengecam dan pengutuk vgmc yg lepas lepas jika anda tidak berani menanggung apa2 risiko kerugian sebagaimana kerugian yg pernah anda alami dalam mana2 syt MLM berdaftar atau drp mana2 syt2 pelaburan kecil yg lain seperti LINTAH, IKAN KELI, CACING, TANAM POKOK BALAK, TANAMAN POKOK GEHARU DLL.

    Sekian, maaf juga seadanya dan terima kasih...surat ini sy dpt dr sebuah blog individu yg pernah satu ketika dulu pernah menghentam VGMC...

    VIRGIN GOLD MINING CORPORATION
  • Is the Facebook IPO the Start of Another Tech Bubble?: bit.ly
  • Is the Facebook IPO the start of another tech bubble, or is this time different?
    Is the Facebook IPO the Start of Another Tech Bubble?
  • This is a public services announcement Facebook will. "likely " file their ipo today this does not mean Facebook will be trading publicly today a 930 am. They are filing their s-1 so in short providing company transparency. I am seeing articles and posting that people think Facebook will be trading today no it will likely be may or June.
駆動源: ScribbleLive Content Marketing Software Platform
写真

深まる中東混迷

中東に平和と安定をもたらそうというトランプ氏の試みは、裏目に出た。  記事の全文 | 関連記事 

写真

優れた投資家の訳

一般的な思い込みに反し、女性の方が優れた投資家なのはなぜか。   記事の全文 

写真

続投が招く災難

総選挙で惨敗後も続投のメイ首相は、破滅的な結果をもたらしかねない。  記事の全文 | 関連記事 

トップセクション